En modeblogg om tält.

En (anti) modeblogg om tält. Nu kan du också ta del av mitt gnäll. Hurra!

fredag 12 november 2010

Twilight!!! !! !1

Så, nu har jag varit seriöööös, och som vi alla vet (alltså jag och min pojkvän) så kan jag inte vara alltför seriös för länge, därför att:

1. Jag blir deprimerad över världen

2. Jag är aldrig seriös runt annat folk, det skulle omedelbart skada mitt rykte som helt jävla knäpp

3. Jag orkar inte.



HERP DERP.

Så! Vad passar då inte bättre än att slänga skit på Twilight? :D
Well, tänker inte sitta här och disskutera och analysera hur världen är screwed pga fullkomligt förvriden människosyn (AHAWHAW) utan helt enkelt leda er vidare till folk som gör det så mycket bättre än jag 8D

Och framförallt roligare :'D



Alex reads Twilight
Helt enkelt random person med sjukt underbar dialekt som läser hela första boken, något nedkortad, för er som vill veta vad skiten handlar om, utan att behöva läsa den eller se filmen.
Här är kapitel ett, sen är det bara att leta sig vidare :3

brian's review of Twilight
Ännu en kort sammanfattning av boken, mycket läsvärd.

Encyclopedia Dramatica (JO!) om Twilight
Härregud.

Microsuede: Movie Review: Twilight
Första filmen, återberättad i lolcats.

Microsuede: Movie Review: The Twilight Saga: New Moon
Andra filmen i samma stil.

The Twilight Saga: Eclipse: with Cats

Gissa.



FInns en jävvla massa mer där ute, som jag är alldeles för lat för att leta fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar