En modeblogg om tält.

En (anti) modeblogg om tält. Nu kan du också ta del av mitt gnäll. Hurra!

tisdag 1 mars 2011

Shit män

Jag har alltid gillat dagens tält-idén. Så nu är den tillbaka igen. Och med fantastisk header denna gång, som jag har suttit och klippt ihop själv, hell yes. Det är inte jag på bilden (och well, frågade inte om jag fick ta bilden på henne) men hela grejen var väl snarare att det är en bild på ett tält, inte att personen i fråga klär sej som ett. Och ja... Tänkte skriva "Laserkatt - 2011" nere i hörnet men när jag försökte såg det mer ut som "loll" så.. äh, jag skrev det istället. Käften, det blev skitsnyggt.

Så ja. Klär mej desvärre inte så ofta i tält längre, de gångerna jag har nån anledning till att gå ut alltså... Men så kan det vara. Å andra sidan finns det så jävla mycket fula kläder där ute som har ungefär lika mycket stil som ett tält (men för det mesta är det bara jag som tycker så...) och därmed får jag nåt att gnälla om. Fantastiskt.

1 kommentar: