En modeblogg om tält.

En (anti) modeblogg om tält. Nu kan du också ta del av mitt gnäll. Hurra!

söndag 18 oktober 2009

Julia och Johanna gör stan

Okej, så det här skulle kommit upp i torsdags, men jag var lat.

Men, här är skiten iaf.
Johanna åja var på stan, käkade en förnäm lunch bestående av bröd, pepparrotsost och bubbelvatten.
Efter det var det meningen att vi skulle kolla på skor och Johanna skulle söka pratikplats på nåt jävla ställe. (Lush. Okej fine, hade jag haft pengar hade jag handlat mitt skräp därifrån.)

Det här kommer låta som nån jävla uppsats från åttan. Aja. Vi vandrade förnöjt omkring och observerade höstens trender.


Det är ju så att man blir riktigt jävla upphetsad.
Sen träffade vi Catta, fikade, gick på biblioteket och bläddrade i ELLE. Asså. Vi (Catta) letade efter typ "smsa hit och få gratis läppstift". Vi hittade ingenting naturligtvis, men det var en utmärkt studie i mode och trender.
Jag ljuger. Jag hatar mode. Men tydligen är paljetter inne. Man kan köpa guldiga paljettpannband att spänna runt sin hårfagra hjässa. VEN FAN KOMMER PÅ DEN HÄR SKITEN EGENTLIGEN!?


Daglig utpassning, jag ser fantastiskt glamorös ut, samt anirataC.

PUSS YO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar