En modeblogg om tält.

En (anti) modeblogg om tält. Nu kan du också ta del av mitt gnäll. Hurra!

söndag 11 oktober 2009

Ännu en bloggjävel

Så.


Ja.


Ännu en blogg. Drunknar i dem snart.
I alla fall. Min första tanke till den här bloggen var att det skulle vara en slags motreaktion till alla dessa jävla modebloggar, där alla ser precis likadana ut, dvs pyjamasmode, leggings, linne och storsomfan-skjorta. (Jaja, oversize)
Och pratar de inte om sina identiska utpassningar, så tar de bilder på sin frukost/lunch/annat födointag.

Fine. Jag överdriver alltid. Men ändå. Det ligger ju nåt i det som jag säger, jävligt djupt ner kanske, men ni vet att jag har rätt D:

Happy day, jag skapar min egen modeblogg. Hurra. Mina jeans-och-storsomfan-tshirt (även kallat tält) utpassningar må vara enformiga, men är inte alla lika i det här fallet? Neee? NEEEEEEE?
Underbart att vi är överens <3


Nu kommer den härbloggen förmodligen mest innehålla gnäll och inte så mycket bilder på mej, tackolov för det.

Hupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar